Emmanuel werkt al sinds 2006 bij Vanas. Via zijn opleiding Marketing-Sales is hem al vroeg ingepeperd dat de klant centraal staat. Deze waarde vond hij terug bij Vanas Engineering, waar het uithangbord “De Klant, de bron van onze lonen” is.
Emmanuel werkt al sinds 2006 bij Vanas. Via zijn opleiding Marketing-Sales is hem al vroeg ingepeperd dat de klant centraal staat. Deze waarde vond hij terug bij Vanas Engineering, waar het uithangbord “De Klant, de bron van onze lonen” is.
“Als Technisch Commercieel Afgevaardigde ben ik de schakel tussen de klant en ons bedrijf. Vanuit deze positie behartig ik de belangen van onze klanten in Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen. Mijn taak is het luisteren naar, en inleven in de doelstelling van onze klanten om zo vanuit onze concepten en ervaringen hun dossier te optimaliseren. En dit is uiteraard enkel mogelijk dankzij ons brede productenpallet. Zo hebben wij onlangs een van onze systemen afgestemd op de specifieke noden van een klant die zijn magazijn door robots wenste te beheren.
Niks brengt meer voldoening dan een opdracht als bekroning van dialoog en constructieve gesprekken. Ik doe dit echter niet alleen! Een uitgebreid en toegewijd team van binnendienstcollega’s, programmeurs, projectleiders en techniekers staat paraat om de wensen van de klant om te zetten in realiteit. Een goede oplevering is waar het om draait.”