Jeroen Bos

Jeroen Bos

Service Technieker

Jeroen is sinds 2010 werkzaam bij Vanas. Dankzij zijn technische opleiding en zijn opgebouwde ervaring is hij vandaag een expert in het installeren, onderhouden en herstellen van verticale liften.

“Wat ik zo aangenaam vind aan mijn job is dat elke dag er anders uitziet. Dit komt door de grote variëteit aan producten en door de verschillende noden van de klanten. Elk project brengt nieuwe uitdagingen met zich mee waaruit je kan leren. Bij herstellingen is het van belang dat je de klant zo efficiënt mogelijk verder helpt. Daarom proberen wij in eerste instantie de klant telefonisch bij te staan. Wij geven dan instructies waardoor de klant de machine tijdelijk weer aan de praat krijgt. Zo hebben we onlangs nog een klant dankzij telefonische begeleiding snel kunnen depanneren. Anderhalf uur later was ik ter plaatse om de herstelling definitief uit te voeren. Wij laten de klanten bij iedere interventie een tevredenheidsenquête invullen. Wanneer de klant mij de maximale score geeft, maakt dat mijn dag goed.”

Haal maximaal voordeel uit uw opslagsysteem met onze op maat gemaakte software

Haal maximaal voordeel uit uw opslagsysteem met onze op maat gemaakte software

Ik wil graag

Ik wil graag

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag